Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 30, 2013

don't try to be different , just be good




don't try to be different . just be good .
to be good is different enough .

setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan . namun disebalik perpisahan pastinya tercipta kerinduan .

bila dikenang kembali , aku tak pasti  bagaimana kita boleh rapat sebegini .
pernah kan kita ungkit kisah silam masing masing dan ianya saling berkait .
macam rajah kekeluargaan pulak . 
dengan adik angkatnya lah , dengan adik gelapnya lah , dengan crush nya lah , dengan kisah cintanya lah .
siapa ? makan gula rasa manisnya , makan cili rasa pedasnya .
aku dengan waha tiada apa apa untuk dikaitkan . hehehe~
aummm :)

sayang , walaupun dulu kita ada group group yang bajet awesome taik kucing tu , tapi kita tak tahu pun takdir kita macam mana untuk masa yang seterusnya kan . dan alhamdulillah aku masih punya kawan yang sebegini . dan aku pasti ramai yang mengatakan itu dan ini pasal kita . biarlah , jangan amik pusing sangat , nanti dah penat diamlah kan . 

"hidup ni macam roda , kejap bawah kejap atas"

okey , aku dah melalut kejap . sayang sayang terimakasih meluangkan masa dan melaburkan wang ringgit untuk lima hari bersama . setiap hari sibuk je kalah orang nak masuk kerja .
siap 'ponteng' kelas lah kan .
bak kata ady "kau nak mc berapa hari ? aku boleh je bagi"
cara cakap macam doktor bai .

pengalaman menaiki teksi berenam memang dalam sejarah hidup aku . entah macam mana boleh lepas pun aku tak pasti . yang pastinya sejarah . penat tawap satu time square yang memuatkan beribu manusia dan mereka umpama semut kecil . ramai ramai dan ramai .
alhamdulillah , sampai juga ke rumah waha dan mereka juga sampai ke rumah aku .
maaf . aku tahu perjalanan ke rumah aku amat membosankan dan memeningkan . kelemahan maybe .

dan untuk keberapa kalinya aku sampai ke port dickson .
bak kata ayaz  'tempat cinta bersemadi' . haktuih !



di antara beribu bintang , hanya kaulah yang paling terang
di antara beribu cinta , pilihanku hanya kau sayang
takkan ada selain kamu dalam segala keadaanku
cuma kamu ya hanya kamu yang selalu ada untukku

BAND HELLO - di antara bintang





No comments:

Post a Comment