Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 14, 2014

shame on you







bukan nak mengungkit lagi membangkit
tapi aku yang tersepit
tapi engkau serupa tak sedar dek untung !
dah cukup bagus
aku siapkan report 
aku buat slide








sebab aku fikir baik aku mula dulu dari tak buat apa kan
kalau nak tunggu kau ?
kucing bertanduk pun belum tentu kau akan mula
sebab aku fikir ini carry mark for group
kau faham G R O U P ?









sebab aku fikir kau tu kan busy kalah perdana menteri
kau kan hebat kalah pemain dunia
kau tu kan hot dekat twitter
ada aku kesah ?
boleh jalan 









tapi kau punya sikap tu macam talam dua muka
depan pijak semut pun tak mati tapi belakang pijak gajah pun boleh mati
dan tolonglah control sikit sikap hangin satu badan kau tu
eh , kau fikir kau seorang je ada perasaan marah ?
kau fikir hangin kau je ?
tengok orang sekeliling dulu okey , kami bukan adik adik kau 
yang kau nak tengking
yang kau nak malukan sesuka hati !















apa kau fikir maruah diri boleh letak bawah kaki ?
cuba aku letak maruah kau bawah kaki aku , kau malu kan .
so , cara nak mengajar kau senang je
kau malukan aku , aku malukan kau
FAIR ?
bagi aku terasa besar pulak dosa yang aku buat
tapi disebabkan kau melampau sangat
biar aku bagi intro macam tu
kau jangan fikir mentang mentang perempuan tak tahu nak balas apa kau buat
so kau pijak kepala kitaorang
kau salah lah kawan , kau silap








jenis engkau ni kalau tak ditegur lagi menjadi
tapi bagi aku kau ni pandai tak boleh nak tegur , bodoh tak boleh nak ajar .
memang agak kesat tapi aku harap kau faham .






dah nak final dah pun
jadi , bawa bawa lah minta maaf dekat orang yang selalu kau hambur tu .











maaf dari saya Nuraqilah :)

No comments:

Post a Comment