Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 12, 2013

INSTITUT KEMAHIRAN BELIA NEGARA .



Semakan Keputusan Permohonan Kemasukan Pelajar ke Politeknik Konvensional/METrO, Kolej Komuniti & ILKA
Ambilan Tahun 2013

Program Pengajian Lepasan SPM/Setaraf


NO. KAD PENGENALAN / MYKAD:______________________
NAMA:AYAZ MOHD BIN AHMAD

TAHNIAH!
Anda telah berjaya ditawarkan program pengajian seperti berikut :


AA002 - SIJIL LANJUTAN TEKNOLOGI ELEKTRIK (PENJAGA JENTERA ELEKTRIK A1)

URL SURAT TAWARAN - http://www.kbs.gov.my


CATATAN :
  1. Calon boleh mencapai Surat Tawaran melalui Laman Web Agensi Politeknik Konvensional/ METrO, Kolej Komuniti & ILKA mulai 27 Mei 2013 dan calon WAJIB mengesahkan SETUJU TERIMA TAWARAN sebelum 05 Jun 2013.
  2. Surat Tawaran bagi Calon Jaya di IKM dan KKTM hanya boleh dicapai mulai 1 Jun 2013.

tuah ayam nampak di kaki tuah manusia tiada siapa yang tahu .
tenang hati aku bila kau dah sambung belajar . terasa jugaklah bila kau cakap terkilan tak dapat masuk universiti . listen here , belajar dekat ceruk manapun tetap sama janji niat yang satu , menuntut ilmu kerana ALLAH . 

bagaikan menunggu kucing bertanduk .
kau punya orentasi bukan main kepohchi cakap seminggu , puas lah aku tunggu kau punya seminggu tu tapi tak habishabis juga . last last aku sendiri yang fade up , langsung campak handphone dalam almari baju . padan muka kau .

pernah dengar tak lagu ni 
' dari melaka ke negeri pahang '

oh men~ macam kena je .
 doakanlah part 3 nanti aku dapat transfer ke seremban 3 . AMEEN :)
aku terlalu mengharap . tolong jangan bagi ' aku berhenti berharap ' .

nak graduated samsama tak boleh . aku 2 tahun setengah , kau tiga tahun . aku siap boleh cari kerja lagi masa tu . anyway , I WISH YOU LUCK . JAGA MATA YEE DEKAT TEPAT BARU . 

No comments:

Post a Comment