Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 13, 2013

TETAP MENANTIMU .



aku disini kan selalu menunggu
yang selalu ada di setiap waktumu - nomad

nama ayah nomad sama dengan abah kita . 
bangga kejap . sotong betul , nama ayah kau sorang je lah sama dengan ayah dia qyla .
aku teruja sangat sebab dia menyanyi lagu ni depan bijik mata aku ni .
handsome sangat tapi abah kita lagi handsome .
kan WAK AYOB :)

kembali ke pangkal cerita . 
ya , aku akan menanti kepulangan kau .
selamat jalan dan selamat meniti hari hari yang mendatang . macam tak percaya kau akan pergi sejauh tu . ya , sangat jauh dan terlalu jauh . kau sangat tabah kawan untuk menunggu harinya tiba .

terimakasih kerana aku yakin aku orang pertama selaku sahabat yang tau kau akan melangkau sejauh tu . TAHNIAH aku ucapkan . mungkin namanya rezki sebab yang Maha Esa bukakan pintu hati kau untuk memberitahu aku . sedih ?

jangan tanya kenapa . aku sangat sedih untuk menanti kau selama 6 tahun . terlalu lama . 
kau berjaya kawan mengecap impian hidup . selama aku mengenali kau , seorang yang sangat tabah dan satu yang mungkin akan menyenangkan orang ramai , pemurah dengan senyuman . 

rasanya terlalu singkat kan pertemuan kita ? ya , memang terlalu singkat . hanya beberapa kali je aku sempat jumpa kau . kita adalah jiran semenjak dilahirkan . macam tak percaya . ketika aku sudah berusia sembilan bulan , barulah kau melihat keindahan dunia . tapi sayang hanya sesingkat itu perkenalan kita dan dilanjutkan dengan pertemuan di usia tigabelas tahun . aigoo !

dan sehingga sekarang aku masih setia untuk menjadi sahabat kau dunia dan akhirat .
sangat sedih masa jumpa kau dekat KLIA . ya , aku tau , itu saat terakhir sebelum kau berlepas .
muka kau sangat tenang walaupun aku yakin hati kau begitu bergelora .
ya , aku sanggup menahan air mata daripada mengalir .

hanya doa dapat kukirimkan . 
salam sayang , NURAQILAH AYOB

No comments:

Post a Comment